Jumaat, 16 April 2010

haqq dan elly

Assalammualaikum..

hari ni mak cuti..
nak jaga haqq..
pastu nak balik sarang kat tingkat 3 tu..

so 3 hari la tak update nanti..
korang mesti rindu haqq kan..
hahahahaha..(ada ke org rindu?)

ni ada video bagi pengubat rindu korang kononnya..
lagi pun korang tak penah dengar suara haqq kan..
harap maaf la sbb kualiti tidak memuaskan..

oh lupa plak nak bagitau..
elly tu maskot pampers..
ala si gajah tu... :P


video

p/s : nanti kalau ada masa dia menangis, kami cuba rakam ek.. :))

- mak haqq

3 ulasan:

Arinum berkata...

Hi. So sweet Haqq.

Nak tanya, macam mana awak upload video kat blogspot eh?

Siti berkata...

sonoknya cuti....huhu...cute la budak Haqq nih.

abah haqq / mak haqq berkata...

arinum..
sebab tpt yg nk upload gambar tu ada untuk upload video..
selamt mencuba.. :))

kak siti..
haqq ni masam tau