Khamis, 29 April 2010

haqq teman tokmak ke Maslee

Assalammualaikum..

malam selasa yang lepas..
haqq teman tokmak belanja barang dapur kat Maslee..
haqq kan rajin sebab tu la dia teman tokmak.. :))

tapi mak abah haqq ikut sekali la..
takkan nak biarkan haqq sensorang..
tak jadi belanja la tokmak nanti kena layan si haqq..

bila sampai kat Maslee..
mak ambil troli..
sebab nak belanja banyak..

abah pun apa lagi..
terus dudukan haqq dalam troli tu..
huhuhuhu..
ingatkan haqq nangis tapi bukan main suka lagi..

bukan apa..
haqq ni nampak je kecik..
tapi alhamdulillah..
lenguh juga bila dukung si haqq ni lelama.. :P


tu jari abah bagi amaran suruh behave dalam troli..



memula abah bawa troli macam ni..



lepas tu pusingkan macam ni pula..



sebab haqq asyik pusingkan badan nak tengok depan..



sempat lagi nak capai sayur bayam tu.. :P



amboi bukan main happy lagi ye.. :))

bila dah bayar semua terus balik la..
dalam kereta tu habis je susu sebotol..
terus tidur..

hahahaha..
penat sangat la tu..
mau tak nya penat..

dah dalam Maslee tu..
haqq bukan main mentel lagi..
semua menda nak digapainya..

nanti lain kali..
kalau tokmak nak belanja lagi..
kita temankan tokmak ya haqq.. :))

p/s : ni belum lagi pandai jalan ni..kalau dah jalan..alamatnya memang kena tinggal kat rumah la.. :P

- mak haqq

5 ulasan:

A MOTHER berkata...

very honest and sincere! cant wait for the next entry..

abah haqq / mak haqq berkata...

huhuhu...
dear,blog you macam mana?

pinkishblue berkata...

dok mencapai jek.. kalau dah pandai jalan.. alamat la kena tinggal dlm kete ngan abah die..

Rhona Rozlan berkata...

Haqq ni pandai memasak ni nanti. Hihi

Tanpa Nama berkata...

anak ko cam ko lah kid. timbam :D

Cik beb