Isnin, 19 April 2010

Contest Specticular Specky

Assalammualaikum..

tahukah anda bahawa mak haqq seorang specky..
ya..mak haqq seorang yang rabun..
tapi mak haqq menggunakan kanta lekap(chewah skema) pada siang hari..

sempena di atas kerabunan mak ni..
dan kesengal-an mak yang agak melampau ni(ye ke?)..
mak telah sertai satu contest ni..

Contest Specticular Specky ni la yang mak haqq join..
dianjurkan oleh cik Paro..
tapi akan diadili oleh kawan cik paro, cik alia..

ni la gambar mak berspecky tu..
hahahaha (eh gelak sendiri)..
gambar ni masa mak belum kahwin lagi ngan abah dan bekerja di Kuantan..

masa tu tengah bosan..
ada plak spec ni kat bilik artis..
so merapu berposing sakan la..


oh,bedah sungguh rupa mak kamu haqq.. :P

ok,cik pora..
harapnya jengok la kat sini kejap..
cik alia nak jenguk jugak pun bule.. :P

eh kalau korang ada gambar yang berspec..
click je kat banner tu...
huhuhuhuhu.. :))

p/s : aku sedang emo sebab tu join contest yang mungkin memalukan diri sendiri (ada aku kisah)..hahahahaha :P

p/s/s : kene tukar tajuk entri daa... :P

- mak haqq

3 ulasan:

miloicekaw1119 berkata...

tukar tajuk entry oke!!
da tukar gtau ye!!

Syuzana berkata...

hye...saje nak melawat peserta contest cik paro..good luck..

Syuzana berkata...

hye...saje nak melawat peserta contest cik paro..good luck..