Jumaat, 21 Mei 2010

eh haqq pun ada la..

Assalammualaikum..

hobi mak kalau haqq tengah tidur..
suka belek-belek muka dia..
bersihkan hidung ke,mata ke takpun ketip kuku..

tengahari ahad lepas..
masa mak belek muka haqq..
mak terjumpa sesuatu persamaan dengan mak..

mak terjumpa TAHI LALAT..!!!
hahahahaha.. :P
haqq ada tahi lalat macam mak la... :)

memula ingatkan habuk yang melekat kat pipi tu..
bila dikuis tak hilang..
mak siap garu pakai kuku lagi..

sampai merah pipi haqq..
sorry ya sayang..
mak takda niat pun nak lukakan haqq..

nasib baik tak luka..
nasib baik jugak haqq tak terjaga..
tapi mak tak sempat nak snap la pulak..

so malam tadi la mak sempat snap..
jenuh juga nak ambil gambar tahi lalat pertama haqq ni..
maklumlah guna camera handphone murah.. :P

bila ambil gambar tak berapa nak jelas..
banyak kali jugak baru dapat satu je ni yang jelas..
kelakar la bila dapat tau haqq pun ada tahi lalat ni..


tu dalam bulatan tapi tak berapa nak gelap tahi lalat tu..



korang kira sendiri la ada berapa banyak yang mak ada tu..


p/s : tokmak cakap jangan usik-usik sangat nanti takut membesar macam dia.. :P

- mak haqq

5 ulasan:

Siti berkata...

mana tumpahnya kuah klu tak ke nasi yer..hehehe

ElliE Nadia berkata...

ntah kid jgn usik2 huhuhu..

p;s/ baru bley komen.. sblom ni tak bley koen T_T

Tanpa Nama berkata...

alah...
mak haqq dpt pom dr tok mak gak......

hahahhahaha

-mok ngah-

NURUL berkata...

kid anak daru ku pun ada tahi lalat di pipi dulu ingatkan habuk melekat puas nak bersihkan rupanya tahi lalat daa. nama nurhaqq sgt unik laa :)

abah dan mak haqq berkata...

kak siti : sekejap je harini dah nampak gelap skit..

aunty nadia : muahahahahah.. :P

mokngah : tu la pasal nanti kalau haqq ada bebanyak macam pompuan la pulak..

mama raina : wahh...tu tahi lalat pemanis tau..nama raina lagi la..macam dalam novel.. :P