Selasa, 31 Ogos 2010

setahun sudah!

Assalammualaikum..



yay..!!
hari ini haqq telah genap setahun..
cepatnya masa berlalu..
rasa macam baru je bersalin tadi..

alahai dah besar rupanya anak mak ni..
isk rasa macam tak percaya je haqq dah setahun..!!
dah bujang dah anak mak ni.. :)

mak masih ingat lagi detik-detik nak bersalin dulu..
segala memori itu masih segar lagi dalam ingatan mak..
dan akan kekal sepanjang hayat mak..

Muhammad Nurhaqq ku sayang..
abah dan mak sentiasa mendoakan segalanya yang terbaik untukmu..
insyaAllah kami akan memenuhi setiap keperluanmu, anak..

sesungguhnya kehadiranmu anugerah yang terindah dalam kehidupan kami berdua.. :)

p/s : Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan ke53, Malaysia..!

- mak haqq

4 ulasan:

Zaidah berkata...

semoga haqq menjadik anak yang soleh yer...

Cery berkata...

salam kenal....jom tukar2 info dan blog list

NURUL berkata...

nama haqq unik sgt kan kid. nurul pun suka nama yg unik ni.

utk haqq hepi besday ye

=MissRynn= berkata...

happy besday haqq~~
jumpa masa raya yea