Isnin, 18 Januari 2010

jalan-jalan di jusco bukit indah


Assalamualaikum..

bila dah ada blog nih..
ada memacam nak cerita..
hahahahaha..
ingat takde modal nak share dalam blog..

rasanye awal disember 2009 kot..
tapi lupe plak bila tarikhnya..
yang penting hari tu abah haqq tak keje..
huhuhuhu..

kami bertiga pepoya di jusco bukit indah..
eksaited sangat dapat pepoya..
sbb tu rasanye 1st time kami pepoya bertiga..
haqq kami bubuh dalam kete dia tu..

bukan main suke dia dapat pepoya..
terbuntang bijik mata tu..
geram aku..



masa nih dia well behaved lagi..




ko tengok tu beg aku penuh ngan barang-barang haqq je..isk isk..


tengah aku pilih baju untuk haqq..
abah dia dah dukung haqq..
aku dah pesan jangan dukung si haqq tu nanti dia tanak letak dalam kete..

mmg betol dah didukung dah tanak dah duduk dalam kete..
mau tak hangin aku..
tp tak lama la hangin cume geram si abah tu..




nih hah dah nak bukak buckle dah...



nih konon nak pujuk la nih..muka tak puas hati


rupa-rupanya haqq nak susu..
em yepla lupe plak dia dah penat..
dah haus dan lapo...
ceh padahak dok dalam kete jep...
ngader sungguh bujang aku nih..


tengok mata dah hidong merah dah..menamgis..isk tak malooo.. :P


chewah..ada gaya ibu mithali dop?


dah kenyang si haqq tu kami pujok le...
kami ciom gomol dulu..
pastu terus dah tak cranky..


abah pegang senyap dah...



mak pun pegang haqq jugak kan...



dah upah susu baru nak duduk dalam kete dia ni..
hai anak-anak..
banyak sungguh kerenah ek..
ala macam mak abah haqq dulu pun begitu jugak agaknye..
huhuhuhuhu :)


- mak haqq

Tiada ulasan:

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers