Isnin, 18 Januari 2010

mak haqq

assalamualaikum..

hahahahaha :)
tak sangka aku plak yg berblog skarang..
sebenarnya blog nih hasben aku yg reka..
dia cakap buat blog nih untuk haqq baca bila dah besar nanti..
aku tukang tokok tambah jep..

memula agak malas jugak nak berblog nih..
selama nih asyik baca blog orang je..
bila orang suruh buat blog aku bagi alasan tak reti..
skarang lepas si hubby sayam tu buat blog..
dia suruh pulak update blog bila ada masa..

nih tadik just testing macam beh pulak berblog nih..
tengok la tunggang langgang ayat aku..
huhuhuhu..
takpela kan niat aku nak tolong si abah haqq tu..

mulai hari nih aku akan tolong hubby sayam aku tu updatekan blog nih..
by,hy dah updatekan tau..
kene banje makan ek..

so dalam blog nih aku akan bahasa diri aku 'mak haqq' ok..
kadang-kadang 'aku' jugak mesti terkeluar kan..
so jangan keliru tau nanti..




ni la mak haqq tu :P


- mak haqq

Tiada ulasan: