Rabu, 27 Januari 2010

sepetang di tepi laut berlumpur

Assalammualaikum..

huish lamanye tak update blog nih..
busy sangat macam PM je aku nih..
korang mesti tak percaya kan aku bz..

gegambo dalam entri nih dah lama dok dalam draf..
arinih nak publish la..
lupe pulak bila kami pergi pepoya di Tambak Pontian yg berlumpur tu..

melayan si haqq tengok laut,orang main layang-layang..
sambil tu tunggu mokcu dan mokngah beli celup-celup buat makan petang..
ah korang tengok jepla gegambo nih..

p/s : sila abaikan kegemokan mak haqq,kementelan haqq dan kekacakan abah haqq(kacak ke?)




kengkonon nak cover babat la nih..




bakpe la haqq buat muke macam blur2..?!



ceh haqq dan abah pom sebok buat muke macho..



hadoi..gemotnye mak, haqq oiiii.... :(


last skali posing kami bertiga la ek..sape tah amek kan..temkiu :)


- mak haqq

Tiada ulasan: