Jumaat, 19 Februari 2010

apa,haqq dah bercermin mata..?!


assalammualaikum..


hihihihihi..
jangan terkejut plak ngan tajuk entri nih..
suspen jugak kan..

bukan bercermin mata rabun macam mak dia..
tapi bercermin mata hitam..
tu keje abah haqq la pakaikan..



chewah,macam terrer je betulkan spek tu.. :P



diam pulak tu bila dah pakai..



tapi kejap pakai dah serabut si haqq nye.. :P


semoga haqq memiliki mata yang cerah dan tidak rabun macam mak nih ek..
mak tanak la haqq dapat mata yang tak berapa nak nampak macam mak..
ikut mata abah tau..

mata abah tu sharp banyak dari mak nih..
insyaAllah ek sayang..
mak sentiasa doakan yang terbaik buat haqq..
Amin.. :)



last skali posing ngan mak..sori ye abah terlupa nak amek.. :P



- mak haqq

3 ulasan:

Rhona Rozlan berkata...

pakai spek laa baru genius. :D

Nancy berkata...

aku nak sangat pakai spek.

abah haqq / mak haqq berkata...

isk spek kosong takde power bule la..
kalau ada power tak beh la..
kalau pakai spek nak melaram tak bule