Jumaat, 19 Februari 2010

towel jadik modal..

Assalammualaikum..

jeng jeng jeng..
modal ape..?
modal tido si haqq la..
hihihihi...

raya CNY yang lepas..
kami balik kampung abah kat Jengka,Pahang tu..
dapat la 3 hari 2 malam kat sana..

bukan apa..
abah haqq nih payah sgt dapat cuti..
mak haqq plak cuti tak banyak..

kebetulan raya CNY tu memasing free..
kami pun balik la kampung..
itu pun tak plan awal-awal pun..

kami bertolak dari Johor hari sabtu,19hb haritu..
lepas singgah kenduri kahwin pakngah ajis..
kami terus vroom ke Pahang..

gambar nih sume masa perjalanan pergi..
haqq kene duduk kat kerusi dia kat belakang..
tak larat nak pangku 7 jam..
tapi bila nak menyusu,angkut semula ke riba nih.. :P



memula nih bukan main galak lagi..




mengekel ketawa bila diagah..




tu nampak tak towel tu..




tapi memula try hisap bantal dulu..




agaknye tak sedap bantal tu..tu yang towel jugak jadik modal TIDUR haqq :P



mau tak nyenyak,kerusi dia gegoyang macam kene buai..hehehe


walauapapun aku tetap monitor haqq dari cermin yg kat atas kepala dalam kereta tu.(tatau nak panggey apa)..
bukan setiap masa dia dalam kerusi pun...
bila agak lama sikit dalam kerusi tu..
aku angkut semula ke depan..

p/s : isk rindu plak ngan haqq nih.. :P

- mak haqq

5 ulasan:

Rhona Rozlan berkata...

kenapa rindu? haqq pergi mana?

Nancy berkata...

lemme guess. kau kat tempat kerja, haqq kat rumah. am i right?

abah haqq / mak haqq berkata...

hahahaha..
mmg betul..
haqq kat umah..
aku kat opis nih..
bila belek gambar dia rindunye..
tak sabar nak balik.. :P

senioritasara berkata...

alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........tayang dia!!!!

=MissRynn= berkata...

huhu.. haq muka botak.. sian ko ..:P
ayat kejam aku!