Selasa, 23 Mac 2010

bonding moment with opah contest


Assalammualaikum..

ha kan dah..
join lagi..
ni bebetul macam nak menang nih..
hihihihihi..

bukan nak menang sangat..
cuma nak memeriahkan lagi..
tapi kan kalau menang dah kira rezeki haqq kan nak.. :)

contest kali nih pulak dianjurkan oleh mama papa qaseh..
gambar mesti bersama opah atau atuk..
hadiah pulak di sponsor oleh syasyacreative...

gambar ni haqq bersama nenek midah..
nenek midah ialah mak belah abah haqq..
yang tinggal nun di jengka, pahang tu..


nama si hensem : Muhammad Nurhaqq bin Asrin
keluar dari perut pada : 31hb Ogos 2009, 4.17pg
nama nenek : Pn. Siti Hamidah binti Karim
umur masa tu : 5 bulan ++ (time CNY 2010)

hopely dalam banyak-banyak contest yang mak dah sertai ni...
dapat la sangkut satu kan..
aik cakap tadik tak kisah tak menang pun..hiks :P

nih gambar haqq bersama nenek midah ye..
alahai rindunya ngan nenek dan atuk di jengka sana.. :(

- mak haqq

2 ulasan:

=MissRynn= berkata...

bulatnya mata kamu haqq

ApasH berkata...

gambar haqq xde sbb u x tinggal comment kt entry contest tu..tu sbb saya x dpt track ur link...