Selasa, 23 Mac 2010

sleeping cutie contest

Assalammualaikum..

bila dah start join satu contest..
dah kemaruk nak join contest yang lain..
kebetulan ada banyak jugak koleksi gambar si haqq ni.. :P

betul la kata kak zaidah..
bila dah cuba sekali mesti nak lagi..
takpe la kalau tak menang pun..
janji pengalaman dan boleh kongsi sama orang lain kan.. :)

contest kali nih plak dari papamamazakwan..
sleeping cutie contest..
haqq pun ada gambar yang mak abah anggap comel untuk nak bertanding ni..

ni la gambar haqq tengah tido tu..
gambar dalam kereta..
masa tu dalam perjalanan balik ke kampung abah.. :P

nama si masam : Muhammad Nurhaqq bin Asrin
lahir pada : 31hb Ogos 2009, 4.17pg
email mak : nhmsia83@yahoo.com

alamak..lagu dodoi ek?
tapi masa dalam gambar ni mak tak dodoikan haqq pun..hiks :P
dodoian ni memang mak selalu buat selain zikir tu semua..

ehem ehem..
testing suara..
1..2..3..

dodoi lah dodoi..
bobok lah bobok..
tidurlah haqq..
tidurlah haqq..

(sambil pangku haqq,kadang-kadang tepuk-tepukkan aje si haqq nih sampai tertidur)

kalau para ibu-ibu dalam bloglist haqq nih nak join sama..
click je kat banner sebelah tu..
selamat mencuba ya... :)

- mak haqq

6 ulasan:

Siti berkata...

Good Luck!

Sama mcm siti hari tu..bila sekali dah join mesti kemaruk..hehehe

abah haqq / mak haqq berkata...

huhuhu..itu la pasal..
nih gara-gara kak zaidah la..
dulu kat opis galakkan dia berblog dan join contest..
skarang dia pulak..

haziqah bt md mohpty berkata...

along..
tang lagu tidor lah haq...
tu da macm mokcu n mokngah mintak dier tido.....
hahahahah

abah haqq / mak haqq berkata...

korang takde aku la yg buat..
huh..!!! :P

PapaMama Zakwan berkata...

salam..mamahaqq
mamazakwan dtg menjengah..
baru la jumpe entrynye..
mamazakwan salah blog rupa2nye,haha! :)

ok la papepun,thanks n gud lux ye! :)

abah haqq / mak haqq berkata...

time kaseh yep mama zakwan.. :)