Khamis, 11 Mac 2010

demam yer..


Assalammualaikum..

malam nih nak update jugak pasal haqq..
tadi pagi haqq buat checkup..
haqq dah 6.3kg dan kene cucuk kat peha kiri dia..

kesian haqq..
abah yang bawak haqq pergi klinik desa parit semerah..
mak takde sebab kene pergi mersing untuk gerak gempur spm..

tadi petang bila aku sampai rumah haqq dah balik dah..
makngah yang ambil dari rumah nek hendom..
sebab abah haqq ambil mak dan tokmak kat jb..

so bila dah kene cucuk..
demam plak si haqq nih..
badan panas je..

tapi biasalah demam tu...
dalam dahi bertampal tu sempat plak main ngan aku..
haqq oh haqq...



macam nih dah 6.3kg... :P


perasan tak dah ada tarikh dah..sebab aku asyik lupa je..(amboi bulatnya pipi mak)



sejuk yep haqq dahi kene tampal dengan cool fever?


kang mak ciom kang... :*


haqq main dengan si pampers sebelum merengek nak susu...


nih sekarang jam lappy makngah dah 11.35pm..
haqq dah pun tido lagi tadi..
dah lepas penat main dan menyusu..
terus tido..

kesian haqq..
nak tido tadi pun merengek lagi..
hopely besok pagi demam haqq dah kebah..

kalau tak, tak senang hati aku nak kerja..
takpe haqq kan "hulk" kan sayang..
nanti hujung minggu kite pepoya ek..

p/s : kenapa ye,setiap kali update mesti font asyik berubah je..macam mana nak setting nih?time kaseh yep :)

- mak haqq

5 ulasan:

Rhona Rozlan berkata...

alololo comelnya haqq. haqq sorang je yang comel dalam gambar-gambar ni semua. alololo.

=MissRynn= berkata...

semoga cpt sembuh haq!!

abah haqq / mak haqq berkata...

rhona : ye laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ina : pagi tadik mengaruk nak dukung je..

- mak haqq

Rhona Rozlan berkata...

Hihi. Seronok kacau kau Kid.

ain berkata...

cian nur haqq.......demam...cpt2 semboh yer...