Rabu, 10 Mac 2010

bergolek bersama haqq di tengahari yang panas

Assalammualaikum..

sekarang musim panas..
panas sekarang perit sangat..
rasa terbakar je kulit sumer nih..

aku tak kisah sangat kalau berpanas nih..
tapi aku kesian kan si haqq tu..
kalau dok lepak depan tv tu, asyik nak merengek je..

hari ahad bila tah ek..
huh aku nih asek lupe lagi..
mana tak nya snap gambar tak save tarikh..
isk isk...

ok sambung semula..
pada hari ahad tu..
sambil tunggu abah haqq balik kerja pagi..

aku dan haqq dok lepak geguling katil tokmak..
huhuhuhu..tumpang katil dan bilik yep tokmak..
kalau dok bilik aku mau tak rentung..

bilik tokmak tu kat depan..
ada beranda atas so buka pintu leluas bagi angin masuk..
besh je gegolek atas katil dengan haqq..




memula tengok si haqq main dengan billy si rattle..



nampak mak dia tengah snap gambar terus campak billy nak gapai hp mak..


suka sangat isap ibu jari tangan tau..



hai kawan-kawan mak saya..!!!



jangan la usik double chin mak tu nak oiiiii....



mak sayang haqq sangat...cup cup


last skali posing sebelum abah sampai..huhuhu :P


hari-hari minggu la baru bule nak bermesra dengan haqq lelama..
kalau hari bekerja, sekejap je..
pukul 9 mlm haqq dah kene tido dah..

eh minggu nih abah tak keje la haqq..
bule la kite pergi majlis kahwin kawan mak abah..
selamat pengantin baru ya kawan-kawan..!!! :)


- mak haqq

3 ulasan:

Zaidah berkata...

skrang nie Firas tidur pkul 11.00 @ 12.00 mlm..klu tak paksa mesti tak nak tidur...geram betul...pastu bukakkan semua baju tinggal drypers aje...barulah tiduq...

Rhona Rozlan berkata...

gimme your email.

=MissRynn= berkata...

sapakah yg bakal kwin??nyum2x