Isnin, 22 Mac 2010

gerammm!!!



Assalammualaikum...
amboi macam marah je..
mau tak marah..
marah ngan sapa lagi kalau bukan si haqq la..


tapi takda la marah sesangat..
marah-marah manja je..
huhuhuhu :P


haqq nih kalau time dia suka..
time happy, time gelak-gelak..
suka sangat panggil abah dia..


aaa..bah...
aaaa..bah..
bukan main lagi jerit sambil senyom..


kalau time sedih..
time lapar, time nanges..
asyik jerit nama mak je..


emmmm..makkkk..
emm..maakkk...
huh, rasa nak geget je si haqq ni..


nih ada bukti..
aku upload video time dia bangun bagi masa demam haritu..
abah masa tu keje malam belum sampai rumah lagi..





video

tapi masa dia namges jerit nama mak..
tak sempat la nak rakam..
mau tak sempat kalau haqq meraung namges takkan la nak berkejar ambil henpon nak rakam kan?!..


haqq nih memang tau..
kang mak majok kang..
sapa nak pujok?!


p/s : walauapapun mak tetap sayang haqq..



- mak haqq

Tiada ulasan: