Rabu, 14 April 2010

bila haqq dah mengantok sangat

Semalam abah mak dengan haqq berpoya-poya kat Angsana.
emm pagi tu lepas siapkan barang haqq nak pergi ambik mak haqq,si haqq pulak tido..
disebabkan nak cepat abah haqq tukar baju si haqq nie semasa die tido..
emm apa lagi bangun la..si haqq tido dalam 30 minit macam tu a lebih kurang.
lepas tu dalam kete ondaway ke tempat keje mak haqq,si haqq tak tido-tido..
biasa kalau masuk kete je tido..

lepas abah haqq anta mak haqq kat opis...abah haqq ngan haqq balik semula ke pontian.
nak dijadikan cerita lepas je tol perling tu abah haqq terpandang la kat sidemirror....
eh nape haqq tu semacam je..
apa lagi cepat-cepat abah haqq ambil handset terus rakam..
dan hasilnya...............




- abah haqq

3 ulasan:

Rhona Rozlan berkata...

Hahahah wei botak jahat lah kau. Tergelak aku gelakkan anak kau. Tapi so comel! Anak kau ni behave dan baik-baik je. Alhamdulillah. Anak aunty aku tak cukup tidur mengamuk bagai nak gempa bumi.

Btw, pemanduan kau berbahaya niii. Jangan amalkan okayy.

Sayang Haqq!

Rinzaru berkata...

Yeah baru nak tegur. Kelakar memang kelakar tapi ingatlah orang yang tersayang :)

abah haqq / mak haqq berkata...

tu la..
aku dah pesan ngan botak dah..
lenkali jangan buat lagi..
JANGAN JANGAN buat lagi.....

tengs <3 <#