Rabu, 21 April 2010

camwhore..

Assalammualaikum..

semalam mak cuti sebab nak jaga abah tu..
abah demam panas..
2 hari dok melepek kat katil je..

mak tak sampai hati nak pergi kerja..
kesian tengok abah macam tu..
abah jarang sakit demam macam tu..

abah bila dah sakit demam...
macam tu lah gayanya...
serba serbi tak larat...

biarlah org cakap apa..
setakat suami demam pun nak jaga..
huhuhuhuhu..

bukan apa..
selama ni kalau mak sakit ke apa..
abah sentiasa ada disisi..

mak ingat pengorbanan abah masa mak pantang dulu..
mandikan mak, masak kan mak, jaga haqq..
malah abah siap cuti 2 minggu lagi...
(yela laki ko je sorang cuti jaga ko pantang,laki org lain tak)... :P

tu pasal la mak tak berkira sangat..
takpela...
bukan selalu abah sakit.. :P

semalam juga sementara abah rehatkan diri..
mak dan haqq bercamwhore..!!!
eh bunyi macam tak molek je.. :P

memula haqq tak perasan yang mak tengah ambil gambar..


haqq suka tengok muka dia kat screen..


confius macam mana mak dan haqq ada dalam lappy.. :P


dah nampak muka dia tu,terus nak gapai screen..


bukan nak reti duduk diam ni..


meronta-ronta si haqq ni...


akhirnya...!!!

p/s : alhamdulillah,abah haqq dah baik dari demam tapi mak pulak yang sambung... :((

p/s/s : ya,mak semakin gemok...kene diet ni :P

- mak haqq

Tiada ulasan: