Sabtu, 24 April 2010

Contest Baby Comot Mamam

Assalammualaikum..

di hari tengahari Sabtu yang panas ni...
haqq nak join contest la...
Contest Baby Comot Mamam..

contest ni tauke Cloth Diaper yang anjurkan..
kalau ada emak-emak yang nak beli..
click je banner tu.. :))
(tolong promote skali)

haqq paling suka makan bubur kosong dengan ikan bilis yang dah dikisar..
huhuhuhu...
ikan bilis pun laku..

tapi selalu rotate dengan ikan dan sayur jugak..
takkan ikan bilis tetiap hari..
kan haqq kan.. :P

alhamdulillah..
setakat ni haqq tak meragam perutnya..
hehehehe.. :))

oklah..
ni gambarnya yep..
tapi masa ni makan bubur campur carrot.. :))

nama si comot : Muhammad Nurhaqq bin Asrin
keluar ikut tingkap pada : 31st Ogos 2009, 4.17 pg
nama abah : en. botak
nama mak : pn. kid

pada hari ni pulak..
menu haqq bubur campur saleri dan ikan..
nyum nyum... :))


p/s : aisey haqq ni main julingkan mata daaa...

- mak haqq

Tiada ulasan: