Isnin, 26 April 2010

haqq yang rajin

Assalammualaikum..

tak sangka la yep..
rupa-rupanya haqq ni rajin..
bagus haqq, kecik-kecik dah rajin..

hahahaha...
rajin la sangat haqq ni..
rajin kacau abah masa basuh kereta..

semalam kan hari minggu..
so abah cuci kereta kat depan rumah tu..
haqq pun sibuk nak join sama..



tu dia budak yang rajin la sangat..



geram tengok buih-buih sabun kat kereta..



eleh buat muka plak.. :P



main pula air yang mengalir tu..



ni asyik nak kejar abah sebab abah pegang getah paip..



best sangat la tu tangan kene sembur ngan air..



nasib baik belum mandi lagi...
bukan seronok dapat meluncur kat luar tu..
macam luncur kat ais je..

tengok macam dah lama sangat..
aku angkut haqq masuk..
mandikan dia yang dah masam tu.. :P

p/s : kalau dah besar nanti jangan malas pulak ye haqq.. :))

- mak haqq

Tiada ulasan: