Selasa, 27 April 2010

kura-kura atau katak?

Assalammualaikum..

sabtu lepas tu kan..
mak dan haqq berehat-rehat di bilik makngah..
syoknya santai kat bilik tu time tengahari..

angin punya la menderu-deru..
sambil mak sibuk surfing..
haqq plak bergolek-golek,nyanyi sorang diri..

ala bukan mak tak layan pun..
sambil layan haqq sambil surfing la..
huhuhuhu.. :P

dah penat main si haqq tu..
mak upah la susu..
haqq minum Lactogen 2.. :))

sambil minum sambil mak bobokan dia..
tak lama macam tu..
dia terus meniarap macam kura-kura..

meniarap terus pejam mata..
terus tidur..
mak usik-usik pun tak bangun..

hahahahaha..
penat sangat la tu..
haqq oh haqq... :))


nengok la si haqq ni meniarap..


ni mak amek dekat muka dia, skit tak bangun..


macam katak pun ada jugak.. :P


ada gaya macam merajuk je..huhuhuhu


kesian tengok haqq macam tu, mak betulkan posisi dia..

p/s : eh korang rasa macam apa ek?kura-kura ke katak? :P

- mak haqq

2 ulasan:

pinkishblue berkata...

waktu tengah tido meniarap tu.. mcm budak tgh merajuk baru pas kena pukul.. keh... keh.. keh

abah haqq / mak haqq berkata...

tau takpe..
jap lagi mengepak macam penyu kambus telur..