Jumaat, 14 Mei 2010

apa yang terjadi pada mak semasa haqq dalam perot?

Assalammualaikum..

masa mak mengandungkan si haqq ni..
mak kurus dan agak slim.. :P
ramai cakap badan mak tak naik pun..

tapi sekarang..
masyaAllah..!!!
makin meningkat tumbesaran mak seiring dengan haqq.. :P

Alhamdulillah...
masa tu tak dapat penyakit sampingan lain..
macam darah tinggi atau kencing manis..

cuma ada kencing kotor..
yang tak berapa serius..
tapi still makan ubat.. :)

selain tu..
ketiak dan leher mak berubah warna menjadi HITAM...!!!
uwaaa... :(

sedih sangat masa tu..
sampai abah tegur kenapa hitam..?
malu rasanya bila abah tegur macam tu..
macam dah tak sayang mak je lagi..

tapi Alhamdulillah jugak la kan..
sebab kehitaman itu hilang sedikit demi sedikit..
selepas bersalin kan si anak belalang kunyit tu.. :P

huhuhuhu..
orang tua-tua cakap..
kalau leher hitam dapat baby boy.. :P


gambar tu mokngah yang snap..
penat balik kerja disuruh posing pulak..
dah tu macam tu la muka mak.. :P

p/s : oh abaikanlah bilik dan muka yang memang messy itu.. :P

- mak haqq

Tiada ulasan: