Khamis, 20 Mei 2010

haqq yang ngelat

Assalammualaikum..

haqq ni kan..
kalau abah bobokkan dia tidur..
cepat je tutup mata..

senang sangat tidur kalau dengan abah tu..
abah upah susu sebotol..
sambil tu tepuk-tepuk manja..
dah settle dah..

tapi bila dengan mak ni..
huh,payah sangat nak tidur..
saja nak dengki mak la ni..

selasa lepas..
hampir pukul 11malam baru la lena..
lepas dapat susu sebotol..
air masak pun sebotol kecik tu..

haqq bukan nya merengek menangis ke apa..
cuma haqq ni nak memanja dulu ngan mak kan..?
kesian la anak mak ni..
haqq rindu dengan mak yep..?

mau tak rindu kan haqq..
mak keluar rumah 6pagi..
sampai rumah hampir pukul 7malam.. :(

mak bukan taknak layan haqq..
tapi mak ada banyak kerja lain nak buat..
plus dengan kepenatan berulang kerja naik bas..
mujur bab memasak ni tokmak dan mokngah yang buat.. :P

haih...
anak oh anak..
ni yang buat makin sayang ni..



masa ni mak try bobokkan pun tak tidur..



action je lebih padahal main ngan puting tu..



nasib baik tak masukkan ibu jari kaki dalam mulut.. :P



masamnya haqq..!!!! (tapi sangat sedap ye)

p/s : ada gambar haqq dah tidur tapi dalam handphone mokngah.. :(

- mak haqq

4 ulasan:

puterikurekure berkata...

haqq 8 bulan lebih kan? tapi nampak macam dah setahun ok! nampak tinggi!

abah dan mak haqq berkata...

mama khalish :
haqq ikot abah dia..
dia nampak tinggi sebab tak debab..
lain la khalish tu..
debab,tangan pun ketak-ketak..
huh..jeles tau.. :)

pinkishblue berkata...

anak ko nak jugak minum air masak ek.. anak aku susah tul nak minum air masak.. geramm tull

abah dan mak haqq berkata...

mama na'il : huhuhu..alhamdulillah dia suka minum air masak..
kalau tanak susu dia minum air je..
huhuhu..ko train pakai botol kecik la dulu..