Rabu, 5 Mei 2010

bila haqq berdrama

Assalammualaikum...

haqq akan berdrama kalau dia tak suka sesuatu..
contohnya kalau dia dah kenyang susu..
bila mak atau abah atau sesiapa buka penutup botol susu..
dia akan bebuat muntah macam kat bawah ni..



tak paham betul la haqq ni..
padahal tuala tu baru je ambil..
tak pakai lagi pun...
huh...!!!!

p/s : asyik-asyik kene sengetkan kepala..sori ya.. :(

- mak haqq

6 ulasan:

sue83 berkata...

sakit kepala aunty sue tgk...huhuhuhu...

NURUL berkata...

alamak mcm tu ke haqq wat

abah dan mak haqq berkata...

aunty su : cane ek nak betulkan..?

mama raina : macam tu la dia buat..
kengkonon nak muntah..kalau kita gomol dia,nanti bila rimas dia buat jugak macam tu..huhuhu :P

pinkishblue berkata...

mcm masyamm sgt tuala tu.. haqq leh jd pelakon laa

Ayah berkata...

dapat award ni.. pelakon baru terbaik

abah dan mak haqq berkata...

mama nail : alah dia tu semua nak muntahkan..

ayah : huhuhu..harap berlakon tu tak sampai besar.. :P