Rabu, 5 Mei 2010

peluk itu ubat

Assalammualaikum..

macam kita semua maklum..
pelukan memang merupakan ubat dan terapi yang paling mujarab..
kalau kita sedih atau sakit..
tak kira la untuk orang tua,anak muda dan anak-anak kecil..

lelaki mahupun perempuan..
lebih-lebih lagi kalau kita ni perempuan..
sebagai ibu dan isteri..
banyak sebenarnya kelebihan seorang perempuan ni.. :)

masa tengah jengah-jengah blog ibu-ibu yang lain..
terserempak dengan mama raziq..
tersentuh dengan entrinya yang ini..

yang mana seorang baby pramatang..
telah dijangkakan tidak hidup lama oleh doktor..
tetapi ajaibnya hidup sihat montel hingga kini..
dengan hanya pelukan sang ibu..

kalau nak tau lebih lanjut..
ni ada linknya..
dalam paper online ni..

aku memang percaya tentang peluk meluk ni..
yela semenjak jadi mak belalang kunyit ni..
dah banyak kali praktikkan dah..
huhuhu.. :)


masa ni tengah pantang.. :)

p/s : bukan peluk si belalang kunyit je tapi abahnya jugak.. :P

-mak haqq

2 ulasan:

izzahazfar berkata...

salam mak belalang kunyit!hehehe

touching kan cerita tu..akak nangis tau!

salam kenal!

abah dan mak haqq berkata...

mama rafiq : kan sedeh kan..nanti malam nak peluk haqq la.. :P