Khamis, 27 Mei 2010

itu pun nak buat main

Assalammualaikum..

rasanya dah banyak jugak toys dibeli untuk haqq..
si bobby lah..
si jessica lah..
tapi bukannya haqq nak main pun..
main pun sekejap-sekejap je..

lepas ni mak tak nak belikan toys lagi lah..
mak cuma belikan mouse bebanyak ek..
dah yang tu je rasanya haqq suka sangat buat main.. :P

isk isk..
tapi takpelah..
mana tau kalau suka main mouse tu..
bila haqq besar nanti akan jadi orang yang pandai dalam bidang ICT..
hihihihihi.. :)


pantang nampak mouse kat kepala katil terus panjat..



seboleh-boleh nak gapai mouse tu..



dihayunkan pulak mouse tu..



si kaki tebal.. :P

p/s : kalau nampak lampu mouse tu lagi la dia galak.. :P

- mak haqq

2 ulasan:

puterikurekure berkata...

budak memang camtu.
benda bukan mainan la paling dia suka. nak2 remote control.
haihhh~

abah dan mak haqq berkata...

yang tu pun satu..
kene sembunyikan segala jenis remote tu..
huhuhuh..

yay,bila la haqq nak ada adik jugak ni ek.. :P
tahniah tau :)))))