Ahad, 30 Mei 2010

si herbie

Assalammualaikum..

kan dah kata..
makcik-makcik haqq ni memang suka sangat buli haqq..
mak dan abah haqq lagi la suka buli...

petang petang jumaat yang lepas..
abah basuh si herbie tu..
kemudian datang nya mokngah..
terus dia...

masukkan haqq dalam bonet ni.. :P


dah penat duduk dalam ni nak berdiri la pulak..

herbie ni dah lama berjasa pada abah dan mak..
dengan herbie ni kami bawa..
untuk shopping barang dapur, pergi dating, hantar mak pergi dan balik kerja..
dan macam-macam lagi la..
dah namanya pun motor kan..
mesti ada banyak kegunaannya.. :P

korang bayangkan lah ek..
dengan herbie ni la kami bawa untuk shopping barang dapur..
hahahahaha..

bukan untuk rumah mak je tau..
tapi dengan rumah abah sekali..
yela masa tu kan kami di Kuatan..

masa tu jugaklah kami belum kahwin lagi.. :P
korang bayangkanlah ek..
kami balik shopping..
dengan bawak 2 sarang telur, 2 kampit beras..
bebawang, bebotol sos dan kicap..

huhuhuhu...
pengalaman bersama herbie..
memang tak dapat kami lupakan..

thanks mr.herbie..
kami akan jaga kamu sampai bila-bila.. :)
kamu pun jangan nakal-nakal ya..


p/s : rindula mak nak merempit dengan abah naik herbie ni..

- mak haqq

2 ulasan:

NURUL berkata...

nasib haqq tak nangis kid :)

abah dan mak haqq berkata...

mama raina : haqq ni payah nak nangis..tapi nangis miang ada la..hahahah..