Selasa, 4 Mei 2010

nama baru haqq

Assalammualaikum..

huhuhuhu..
isk jangan terkejut pulak ye..
bukan tukarkan nama yang dalam surat beranak tu la..

nama haqq tetap sama...
Muhammad Nurhaqq bin Asrin..
mana boleh tukar lain... :P

ada orang panggil haqq ni..
hulk hogan la..
incredible hulk la..

yang tak best pun ada...
haktuih...
ala yang bunyi macam meludah tu.. :((

alahai jangan la panggil haqq macam tu ye..
tak baik tau..
pening mak abah nak pilih nama untuk haqq..

tapi kalau kat rumah ni..
makngah suka panggil haqq ni..
anak burung pipit..

huhuhuhuhu..
apersal makngah panggil haqq macam tu..
sebab nya....


kalau duduk dalam kereta atau walker mesti nak mengepak macam ni...

mengepak-gepak terkapai-kapai tangannya tu..
mintak diangkat..
nasib baik la masa mengepak tu tak nangis.. :P

tapi kan..
isnin lepas masa dalam kereta sambil tunggu tokmak..
mak tukar lain pulak tau...

dari anak burung pipit..
tukar kepada anak belalang kunyit..
hahahahaha..

baju yang haqq pakai isnin lepas,warnanya warna belalang kunyit.. :P

lagipun belalang kunyit kan suka melekat kan..
haqq kalau tidur malam..
mesti nak melekat dengan mak takpun dengan abah.. :P

bagi nama samaran ni bukan apa..
saja buat suka-suka..
tapi jangan la bagi nama samaran yang tak elok la ya..
hihihihihi.. :P

p/s : apa la nama samaran yang mokcu nak bagi nanti ek.. :P

p/s/s : aunty beb,nanti add mak haqq kat fb ek.. :))

- mak haqq

Tiada ulasan: