Isnin, 24 Mei 2010

tips nak elakkan dari dilanggar haqq

Assalammualaikum...

sejak haqq ada walker ni..
dia suka lari laju-laju..
kemudian langgar orang..

tak kira la sapa pun yang ada depan mata haqq..
kucing pun haqq kejar..
geram agaknya tengok kucing-kucing tu.. :P

sakit dan pedih kalau kena langgar ni..
mana tak nya..
walker kena betul-betul bawah buku lali ni..
kadang-kadang siap melecet lagi.. :(

kami dalam rumah semua dah kene dah..
bila dah langgar orang tu..
boleh pulak haqq tersengih-sengih nampak gusi tu..
suka la tu tengok orang mengadoi..

tapi kini kami ada cara baru..
(macam iklan la pulak)
untuk elakkan diri kena langgar..
kami bagi TUDUNG SAJI..

hahahaha..
kenapa kena bagi tudung saji..?
nih korang nengok ni...


sorong ke sana ke mari dengan tudung saji tu..



dah nak sampai ruang tamu dah disorongnya..

so pasni takda la dia nak kejar orang lain..
kan haqq kan..?! P
hahahahaha..

p/s : kalau si angongot tu tidur sampai terpelesek ke dinding dilenyeknya haqq tapi tak terjaga pulak

- mak haqq

2 ulasan:

pinkishblue berkata...

tudung saji pon.. tudung saji lahh!!!

abah dan mak haqq berkata...

tau takpe..
kadang-kadang kerusi kayu meja makan pun ditolaknya..
huhuhu