Selasa, 25 Mei 2010

menangis konon..

Assalammualaikum..

korang tak penah dengar haqq menangis kan..?
tak pernah jugak tengok muka haqq cebik kan..?
huhuhuhu..

entri kali ni mak upload video haqq menangis..
tapi bukan menangis teriak macam kene pukul tu..
cuma haqq menangis mengada-ngada..!!

video

padahal mak ada kat depan mata dia..
tapi nak menangis sebab tengok abah dia keluar bilik..
konon-konon kene tinggalkan la tu..
kan miang namanya tu.. :P

p/s : asyik senget je la..korang ada idea macam mana nak rotatekan video?

- mak haqq

4 ulasan:

NURUL berkata...

raina pun mcm tu nangis mengada2 skrg sbnarnya baby nak perhatian kita. nak kita layan dia. tp best gak tgk gelagat baby kan

susudalambotol berkata...

seronok kan rakam tingkah laku anak kita?

puterikurekure berkata...

sebijik macam khalish nanges ngada2. geram gile ok!

abah dan mak haqq berkata...

mama raina : nangis miang kan..kalau pompuan lagi la..eeee cheekynya.. :P

mama arjuna : aah..apa-apa yang dibuat mereka,semua kita rasa seronok..huhuhu

mama khalish : geram sampai rasa nak geget kan?hiks :P