Isnin, 19 Julai 2010

bukan bidan terjun

Assalammualaikum..

oleh kerana payah sangat nak upload video..
tah tak tau kenapa tah...
mak upload gambar je la..

memandangkan hanya menggunakan kamera handphone je..
so tak dapat la nak snap laju-laju macam DSLR tu..
nantilah kalau ada rezeki nak juga membelinya..
huhuhuhu.. :P

haqq ni la..
sekarang suka main panjat kepala katil..
kemudian terus terjun ke bawah...
nasib baik terjun ke tilam katil ni.. :)

mula-mula..

dah dapat naik dah tapi tak sempat nak snap masa tengah panjat...

bila dah dapat duduk bukan main suka tepuk tangan..

ah sudah, sempat pulak tu nak cungkil keyboard...!!

eh pandang mak pulak buat muka tak bersalah...

nih dah standby nak terjun dah ni..

hahahaha..alhamdulillah, haqq berjaya melakukan pendaratan dengan selamat..

macam itulah haqq sekarang..
kalau hanya tinggal mak dan haqq berdua je..
kalau ada abah tak pulak macam ni.. :P

p/s : terjun la haqq, jangan sampai roboh katil mak ni sudah.. :P

- mak haqq

3 ulasan:

pinkishblue berkata...

lawak.. muke pandang lain.. tangan dok meraba keyboard

Qaseh Qidzizie berkata...

muahahha...comel btol la anak2 buah aku ni..makin besau makin comel..makin mata boolatttt....

abah dan mak haqq berkata...

cepat fazila bikin anak..
raya nanti mesti meriah...!!!!