Khamis, 15 Julai 2010

haqq,tolong tunjukkan..

Assalammualaikum..

bila haqq dah nak setahun ni..
dah pelbagai aksi dan ragam yang dia tunjukkan..
membuatkan kami sekeluarga sentiasa rindukan dia..

alhamdulillah,.
setakat ini ragam haqq tidaklah sampai menyusahkan abah dan mak..
kalau ada susah pun..
dah namanya budak kan..?
kita dulu pun macam tu jugak.. :P

sekarang haqq kalau diminta tunjukkan sesetengah benda..
dia dah boleh tunjukkan dah..
tapi cuma sempat snap 2 gambar je kalau minta ditunjukkan cicak atau burung...
mulut pun bising je sambil kembangkan hidung...
hahahahaha.. :P

kalau disuruh tunjuk mana cicak atau lizard sambil tunjuk atas..

kalau disuruh tunjuk burung atau bird sambil tunjuk ke arah luar tingkap..

kalau mintak tunjukkan gigi..
haqq bukan sengih tayang gigi..
tapi dia tunjukkan pakai tangan... :P

nanti haqq belajar yang lain pulak ye..
insya Allah, haqq dan rakan-rakan lain..
akan cepat belajar perkara yang baik..
dan tidak menyusahkan mak abah ya.... :)

p/s : selamat membaca cerita tentang haqq, tokmak...!!! :)

- mak haqq

5 ulasan:

pinkishblue berkata...

comeyyy... hidung kembang tak hengatt

Qaseh Qidzizie berkata...

ADMH - dah pandai tunjuk2 sekarang..

Pinkish - bila rafiq nak menunjuk pulak :p

Zaidah berkata...

windu korang.....huhuhu

Tanpa Nama berkata...

hei hei...
korang poya2 d bilik saya yer..

abah dan mak haqq berkata...

zakiah : sangat suka kembangkan hidung

fazila : bila anak awak pandai nak menunjuk pulak?eh.. :P

kak zai : nanti raya kami serbu senai ok.. :P

mokgah : nanti boleh hilangkan rindu..