Jumaat, 9 Julai 2010

dengan rasminya

Assalammualaikum..

dengan rasminya segala kekusutan telah terlerai sejak 5hb Julai lalu..
dimana mak telah diterima bekerja di sebuah kilang, Karex Industries Sdn. Bhd..
sebagai Production Clerk.. :)



YA,mak telah tamat kontrak di Kumpulan Pendidikan YPJ Sdn. Bhd pada 30 Jun 2010 lalu..
dan mak telah menolak tawaran untuk sambung semula..
sebab diarahkan pindah ke lokasi yang akan merumitkan semua orang termasuk mak..
tak mengapalah kerana jodoh mak dengan KPYPJ tak lama.. :(


kenangan bersama kawan-kawan seperti mummy naqyb,kak erin,ibu firas..
akan sentiasa saya simpan sampai mati..
terima kasih buat kakak semua kerana telah menjaga dan menolong saya dalam urusan kerja mahupun peribadi..
nanti ada masa kita berjumpa lagi ya.. :)

p/s : cool tak tempat kerja baru mak? :P

- mak haqq

5 ulasan:

ain berkata...

uit kak ty...selamat bekerje di tempat baru ok...

NURUL berkata...

asalkan kerja kid. rezeki halal. selamat bekerja

erienz berkata...

ala hai...jodoh ko x lama kat KPYPJ...rasa macam x adil...huhuhu...

Zaidah berkata...

sedih aku beb...tak ade pun to say good bye kat akak...mesti akak windu ko...dah tak adelah lagi orang nak tumpang keta akak lagi...n gaduh ngan ko lagi....huhuhu

abah dan mak haqq berkata...

ain : terima kasih :)

nurul : tu la..kalau tak kerja nanti tak dapat belanja haqq.. :P

kak erin : nak buat macam mana..macam kak erin tatau.. :P

kak zai : merajuk la kak..lagipun masa tu dah kat ITP dah..kalau tak mesti tak berhenti.. :P