Ahad, 11 Julai 2010

tak sabar

Assalammualaikum..

selalunya asyik tunjuk haqq dari depan saja..
kali ini nak tunjuk dari belakang pulak...
tapi bahagian kepala je la.. :P

tak sabar rasanya nak tunggu rambut haqq panjang..
dah semakin berpintal sekarang..
tapi rambut haqq ni tak berapa nak lebat..
kalau lebat nanti mesti kembang setaman macam myiesha kan.. :)





p/s : macam rambut aunty rhona pun mak suka jugak.. :)

- mak haqq

4 ulasan:

NURUL berkata...

lebat lah rambut haqq

Tanpa Nama berkata...

hai haqq...
do u misshh me..??
keh keh keh...

maaangah

Hannah Johary berkata...

Ini kalau lebat, kalah Myiesha!

Hahaha.. :D

abah dan mak haqq berkata...

nurul : lebat ke?kid nampak jarang je sebab boleh tengok terus kulit kepala dia.

mokngah : kami rindukan mokngah dan mokcu tau... :((

hannah : hahahahah..kid nak tunggu panjang..nanti boleh bergambar bersama. :P