Selasa, 13 Julai 2010

model got milk?

Assalammualaikum..

bila siang dah puas main..
dah puas sepahkan baju dalam besen..
puas mengemop rumah..
nanti tiba malam hari..
kepenatan la si haqq tu..

mak bagi susu sebotol..
tak sempat habiskan dah tidur dah pun...
nasib baik tidur sampai pagi..
boleh la mak dan abah pelop-pelop..
tet...!!!




model got milk?

p/s : hiks, tahi lalat dah membesar la.. :P

- mak haqq

6 ulasan:

puterikurekure berkata...

comell!

NURUL berkata...

hehehe minum susu sampai mcm tu haqq ye

pinkishblue berkata...

masyammm.. haqq bagi can kat mak ngan abah nyeee

Dayu berkata...

kalau anak tak abiskan susu, rasa mcm 'alah..minum la lagi'
sayang sgt..yelah, nak memerah bukan senang..kalau dia abiskan, rasa mcm sendiri yg nk telan..
tp kalau dia tertidur
mak mana yg tak seronok.. :)

Zaidah berkata...

haqq bagi peluang untuk mak n abah bermesra...grrrrrr

abah dan mak haqq berkata...

tu la pasal..
memang sayanag nak buang susu tu..
tapi nak buat macamana..
anak tak habiskan..
lebih-lebih lagi susu badan..

haqq bagi peluang mak abah bermesra.. :P