Rabu, 27 Oktober 2010

25 Oktober 2008 - 25 Oktober 2010

Assalammualaikum..

Alhamdulillah telah genap 2 tahun..
usia perkahwinan mak dan abah pada 25 Oktober lalu..
mak harapkan ia berkekalan hingga ke akhir hayat mak..

by,terima kasih kerana sentiasa setia bersama hy..
sejak zaman bercinta sampailah sekarang..
hy bersyukur sangat kerana by telah menjadi suami hy dunia dan akhirat..
InsyaAllah.. :)

terima kasih juga sebab sabar melayan karenah hy yang macam ni..
dan menerima hy dengan seadanya..

tiada orang lain yang boleh ganti by..
walaupun mereka mempunyai kelebihan dari by...
hy tetap mencintai by sepenuh hati..

tapi ada certain masa kita pun tak kawan kan.. :P
hehehehehe..
biasalah dalam rumahtangga tu..
mesti ada masa tak seronok kan..?!

kalau asyik seronok je..
kita tak tahulah di mana salah silap kita..
so dari situlah kita akan perbaiki.. :)

hy sentiasa berdoa agar ikatan yang dibina ini akan sentiasa dilimpahi rezeki..
dan diberkati Allah sepanjang hayat..
Amin.. :)


p/s : terima kasih juga sebab sponsor honeymoon kita tu :)

p/s/s : hari ni entri jiwang karat tangkap leleh..hahahahaha.. :P

- mak haqq

2 ulasan:

Hannah Johary berkata...

Like this entry!

Gambar pun comel. :D

abah dan mak haqq berkata...

saya debab la hannah..tu kira nak cover la tu :P