Selasa, 2 November 2010

Haqq dapat Vespa

Assalammualaikum....

dulu mak pernah ada cerita pasal vespa untuk haqq kan?
haqq dah dapat dah vespa nya..
yang bestnya telah disponsor oleh tok muni dan nek midah haqq le.. :)

inilah vespanya.. :)

tapi tak sama la macam apa yang mak tunjukkan dulu tu..
tak mengapa la haqq..
kira ni hadiah birthday haqq la ni :)

tok muni dan nek midah haqq ni..
memang suka belikan toys untuk cucu-cucunya..
bukan haqq sorang dapat vespa ni tau..

tapi abang aizad dan kak puteri pun dapat sama..
cuma tak sama dengan vespa haqq..
haqq kan baby lagi dapat la vespa kecil macam ni..
mereka dapat basikal.. :))

terima kasih tok muni dan nek midah..
lain kali bila haqq balik lagi..
boleh la tuntut hadiah lain pula ya.. :P

p/s : abah,jom balik Jengka..!! :)

- mak haqq

3 ulasan:

puterikurekure berkata...

wahh...dasat la haqq ada vespa. jeles auntie. hehe.

NURUL berkata...

besttttnyerrrr

abah dan mak haqq berkata...

kak intan : sesampai je kampung haritu terus atok nenek dia keluarkan vespa tu.. :P

nurul : raina dopleh la bawak vespa,kene la bawak kereta.baru cantik :)