Khamis, 21 Januari 2010

Nur Haqq


Isnin sampai jumaat haqq ada kat umah mak hendon(pengasuh haqq).Aku panggil die mak sebab mak nie sebenarnya dulu telah menjaga dan mengasuh isteri aku sekarang masa isteri aku kecik-kecik dulu..

Haqq kalau dok kat umah mak bukan main "behave"(berperangai baik) lagi.tak sakit kepala la kalau jaga haqq nie.. tapi bila dok umah sendiri nak-nak bila mak atau abah dier ada umah lagik la.. macam2 nak disuruhnya.. angkat laa.nak bawak g jalan la..nak itu nak ini... memang pandai ..


Nie dah nak masuk hujung bulan 1 bermakna umur haqq dah hampir 5 bulan.. rasa cukup cepat dier membesar..sekarang haqq dah pandai tido mengiring dan dah pandai meniarap sendiri... alhamdulillah...aku cukup rasa gembira kerana dapat melihat dier membesar di depan mata...






Muhammad Nurhaqq B Asrin 4 bulan


Bagi aku segala kelengkapan bulanan haqq macam pampes susu dan sebagainya itu adalah tanggungjawab ayah dan mak.. alhamdulillah setakat nie tiada lagik masalah yang kami hadapai dalam membesarkan anak.aku.Bergelar ayah nie memang seronok.tahla macam mana aku nak terangkan erk,memang seronok,nak-nak sekarang nie bila abeh keje je tak tunggu lama dah tak melencong dah,nak balik cepat je.. heheh..





Mak haqq dan Haqq di Jusco


nanti dah besar abah belikan untuk Haqq tau


apa pun walaupun roda kehidupan sudah berubah,kasih sayang terhadap isteri jangan la plak berubah.sayangilah isteri seperti mana kita menerimanya semasa mula2berkenalan.bagi aku isteri aku tiada gantinya..i love u sayang.










-abah haqq

Tiada ulasan: