Isnin, 22 Februari 2010

si oren


Assalammualaikum..

tadik entri tak bergambar langsung kan..
kali nih entri bergambar semula..
hihihihi..

nih sume gambar haqq tido entah bila yep..
yang aku ingat,masa tu abah haqq tak balik..
so haqq tido la bersama-sama ngan mak dia nih.. :P

selama ni kalau abah haqq ada,dia kene tido dalam coat..
hehehehe..
kadang-kadang kesian jugak..
tapi kene la latih takot tertimpa oleh mak abah dia nih..

nih korang nengok la gambar si haqq tido.. :P
dengan berbaju tido berwarna oren..
dah la dia tu berkulit gelap..(gelap ke?)



memula golek-golek main ngan bobby dia.sambil tu aku bobok kan haqq..



tengok mata hidong dah merah menahan ngantok..



bagi air masak sebotol terus lena..



dah la tido mata tak rapat..nakal nih..



tu bobby si kuda yang temankan haqq tido malam tu..



dengan berbaju oren macam ulat plak aku tengok..hihihi :P


p/s : alahai,setiap kali entri pasal haqq mesti rindu haqq.. :(


- mak haqq

1 ulasan:

=MissRynn= berkata...

hehehe.. klu x nk rindu haqq.. wat entry pasal aku yea.. mekacih..wakaka