Sabtu, 6 Mac 2010

mama sue

Assalammualaikum..

masa on the w
ay balik Johor dari Jengka time CNY aritu..
kami ada singgah melawat kawan la
ma aku,Masurida...
aku panggey Ciksu je..

aku dah lama kawan ngan Ciksue nih..
kenal time tu 2001..
huh lama betol ek..

tujuan melawat Ciksue sebab nak tengok baby boy dia..
Ciksue selamat melahirkan Muhammad Irshad bin Mohamed Izad Emir pada 26 Januari 2010.
baby irshad nih dilahirkan kat Hospital Tengku Ampuan Afzan Kuantan...

amboi irshad..
tanak ek keluar kat Hospital Pekan..
muka irshad sama sangat ngan mamanya..


nih la mama sue dan baby irshad..



alahai sama mata sepet ngan mama dia la.. :)


irshad tak sampai 2 bulan dah nak sama besar ngan haqq yang dah 5 bulan..


haqq bagi hadiah baju kat irshad..
tapi dah dipos sebab ingatkan tak tersinggah melawat..
alang-alang balik dari Jengka tu yang singgah.. :)

tak sabar nak jumpe irshad bila aunty nira kahwin nanti bulan Jun..
nanti boleh la kita berposing sakan ek irshad..
jumpe di Kemaman nanti bulan Jun ye irshad... :)


- mak haqq

Tiada ulasan: