Sabtu, 6 Mac 2010

wajah baru

Assalammualaikum..
hari nih hari Sabtu..
hari orang yang bekerja cuti.
tapi abah haqq masuk malam selama seminggu mulai malam nih..

bosannye abah kene keje malam..
sebab nanti bila hari Isnin sampai Jumaat dapat jumpe abah 1/2 jam je..
nak buat macam mana, abah mencari rezeki untuk kami.. :)

ehem perasan tak blog nih..
hahahaha..dah ada background baru..
kononnye macam dah bosan la dengan yang lama tu..

nih kami berdua yg setuju pilih background nih..
nampak comel je..
sebab blog nih kan "cerita tentang haqq"..

so kene la comel sbb haqq comel (puji lagi)..
takla nampak macam girlish kan?
ala nanti bosan tukar lain pulak.. :P


p/s : mmg tiada sebarang gambar dalam entri nih..jangan betulkan monitor anda..hiks :P

p/s/s : kalau tak cantik atau memayahkan semua orang bagitau yep.time maseh :)

- mak haqq

3 ulasan:

erienz berkata...

kan cantik...baru mood nak masuk sll...

abah haqq / mak haqq berkata...

jenuh aku nak mengedit kak..edit nih yang tu hilang...
edit yang tu yang nih plak hilang..
tak kuasa mak..

- mak haqq

Zaidah berkata...

cantik....tapi akak nak pesan klu nak tukar tu kena pilih background...klu pilih change templete semua gadget memang hilang...klu tukar background all gadget takkan hilang...faham tu...lain kali tanya ngan orang yang pakar yer...