Selasa, 2 Mac 2010

owwhhhhh..

Assalammualaikum...

nih mak nak bubuh gambar haqq 2 keping je..
sbb gambar nih nampak haqq comel gile (kononnya)..
biasala mak mana tak puji anak kan..

masa nih kat sarang kami di tingkat 3 tu..
haqq tak mandi lagi still masam tapi sedap..(nyum nyum)
abah pergi kerja tinggalkan aku dan haqq je..

aku pun menghabiskan masa bermain dengan hp abah haqq..
gambar pun bebiasa je..
mana ada DSLR beso tu..
hik hik.. :P



eleh manja la tu.. :*



alahai bersihnye muka haqq walaupun tak mandi lagi :P




p/s : kan beh kalau kulit mukaku bersih seperti baby..mesti abah haqq bertambah sayang kan..?tet..!!!! :P



- mak haqq

2 ulasan:

=MissRynn= berkata...

hahhaa..ko dah x duk kat pontian ker?? sarang mana ko duk.. uisshh..pelik aku..

abah haqq / mak haqq berkata...

sarang kat simpang renggam la..hihihi :P