Rabu, 7 April 2010

apa mak buat time berpantang?

Assalammualaikum..

apa ek para ibu-ibu semua buat time berpantang?
meh tengok ni...
apa yang mak haqq buat time berpantang dulu..
hahahahaha... :P


memula haqq tidur kat belakang tu..


mak nya pulak sebok surf internet sambil bercamwhore (betul ke?).. :P


lepas tu haqq bangun, susukan haqq tidur semula dia..


ngolok haqq nganga tu..


kengkonon pejam mata la..


bebuat comel nak lawan ngan haqq.. :P


menyampah plak tengok..


ni la aktiviti hari-hari semasa pantang..
lepak kat bilik belakang je..
sebab berangin ada tingkap menghadap pokok-pokok menghijau.. :)

time tu bulan puasa..
sume orang berpuasa kecuali aku... :P
time kaseh kat abah haqq sebab masak untuk mak..
mak cinta abah banyak tau..

nasib baik la ada wireless dan lappy makngah..
kalau tak betapa bosannya..
yepla 2 bulan beb..
lupe plak, time maseh makngah yep.. :)

p/s : tolonglah abaikan keadaan bilik yang begitu bersepah... :P

- mak haqq

2 ulasan:

Rhona Rozlan berkata...

Ah, tekanan aku tengok gambar-gambar kau ni.

abah haqq / mak haqq berkata...

kenapa?