Khamis, 8 April 2010

sesi mengenyangkan perut haqq

Assalammualaikum..

haqq dah start makan sejak 6bln++ lagi..
kesian dia..
kalau tengok orang makan, asyik kunyah mulut je..

baby boy kan lasak..
sebab tu yang cepat lapar semula..
tu yang dah bagi makan awal..

alhamdulillah..
bila bagi makan bubur yang diblender halus..
dia kenyang dan perut pun tak meragam..

hari-hari buatkan bubur buat bekal..
isi bubur semestinya berbeza setiap hari..
ada ayam, ada ikan, ada sayur..

kadang-kadang ada ikan siakap lagi..
kadang-kadang plak dengan ikan bilis je..
huhuhu..
bagus, tak demanding haqq ni.. :P

pada 1 april yang lepas..
aku dicutikan sebab nak sambung kontrak..
tapi satu hari jep.. :(

kalau bab cuti ni..
memang la aku suka..
dapat la suapkan kan haqq makan..

sambil bagi haqq makan...
aku sempat la snap..
ni la yang nak share ni..


sedap yep haqq.. :)



main julingkan mata pulak..


haish..comotnya anak aku ni..



haqq ni pantang kalau aku hala hp kat dia mesti nak pose..

korang ingat senang ke nak bagi anak girafah (merujuk gambar pada bip) ni makan..
kene sendal kaki kat walker dia tu..
tak caya korang tengok video ni plak..

video

aisey..
senget plak...
aku tak reti la nak betulkan kalau video macam ni..

takpe la ek..
korang tengok la senget sikit..
sori la yep..

p/s : haqq anggukkan kepala bila ditanya sedap tak bubur dia..bijaknya..siapa lagi kalau bukan mak abah sendiri yang puji..iyep dop?! :P

- mak haqq

4 ulasan:

Siti berkata...

bulat yer mata haqq tgh mkn, terkejut dek kamera gak yer tu.

m@Ri@ berkata...

bulatnya mata dia

Rinzaru berkata...

ya tuhan! bulat!

ain berkata...

mata mc nak telan org je haqq neh...