Selasa, 6 April 2010

jejak kasihan..

Assalammualaikum..

jejak kasihan..?!
dengan sapa plak dah terpisah lama nih..?!
dah berapa puluh tahun tak jumpa ke..?!

hahahaha..
takdala lama mana..
cuma semenjak cuti Maulidur Rasul bulan februari lepas..

ni la si mokcu dempak tu la..
merengek bodep aku suruh pujuk mak..
pujuk suruh jengok dia kat segamat sana tu..

mokcu haqq ni..
rindu kat haqq, tokmak dan tok abah haqq je..
bukan rindu kat mak haqq dan makngah pun.. :(

tapi kesian kan mokcu tu..
ahad lepas berangkat lah kami sekereta ke segamat..
di celah kuburan cina tu..
eeee..takot :P

ni la yang sempat aku amek..
masa jejak kasihan berlangsung bersama mokcu tu..
tak sempat nak ambil bebanyak sebab sebok makan dan sembang ngan mokcu..

kami berkelah makan tengahari di pondok tepi asrama mokcu..
tokmak masak kari ikan merah dan sambal tumis tomato..
licinnnnn.... :P



lepas makan makngah jadikan haqq sebagai alat senam.. :P



eleh mokcu, suka la tu dapat jumpe haqq..



eh mana tok abah?



laa..apersal aku boleh terambil tak nampak kepala? :(



bye mokcu..haqq tunggu mokcu kat umah yep.. :P



last sekali gambar mak dan abah haqq le.. :P


p/s : time cuti sekolah mokcu nanti, jenuh la nak jaga si masam ni mokcu oiii.. :P

- mak haqq

3 ulasan:

Rhona Rozlan berkata...

rambut haqq kerinting ke?

abah haqq / mak haqq berkata...

heheh... anyway..memang enjoy walaupun aku keje malam tu... thanks hy

abah haqq / mak haqq berkata...

tu abah haqq yang tulis..
isk remark la sikit..

rona,
rambot dia mmg kerinting..
tak sabo nak tunggu panjang..
mesti comel.. :P

- mak haqq