Isnin, 7 Jun 2010

mak cemburu tau

Assalammualaikum..

sekarang bila abah ada kat rumah..
haqq bukan main mengada-ngada lagi..
entah apa-apa si haqq ni.. :P

kalau haqq tengah leka main..
nanti kalau nampak kelibat abah..
terus je merengek nak menangis..

terus teriak nak suruh abah angkat dia..
nanti mesti time makan,tidur, mandi semua nak abah buatkan..
gerammmmmm mak tau tak..


memula elok je main sensorang dalam katil..


haqq nampak abah kat melintas depan bilik..


terus cebik gembeng macam ni..


last-last abah kene duduk depan haqq..

kesian kat abah asyik kena buli ngan haqq..
tapi dalam hati mak macam best jugak..
dapat la rehat sikit kononya..
hihihihi.. :P

tapi kalau abah takda..
boleh pulak semuanya dengan mak..
isk,ada-ada je la si haqq ni..

p/s : haqq jangan asyik nak lekat dengan abah je tau..mak cemburu ni.. :(

- mak haqq

4 ulasan:

puterikurekure berkata...

hehehe. comel je haqq dok cebik2 camtu. ni belajar dari mana la cebik camtu skali eh? hehehe~

abah dan mak haqq berkata...

belakar dari emaknya ni la..
hahahahaha.. :P
abah selalu cakap kalau haqq cebik gembeng nak nanges serupa macam mak dia.. :P

Ladynoe™ berkata...

memang! aku agah sabrina tak pernah dia gelak. setakat senyum senyum nak ambik hati je.

kalau Fandi agah, kemain gelak lagi dia.

cis.

tapi bila lapar, tetek aku jugak dia carik. ambil kesempatan betul.

huhuehuehue.

abah dan mak haqq berkata...

huhuhu..
noe,mesti sabrina senyum simpul je tengok ko..
senyum kerek orang cakap..
hiks..lapar carik tetek mak la.. :)