Rabu, 14 Julai 2010

haqq dah ada 2 batang gigi :)

Assalammualaikum..

dah banyak kali cuba nak snap gambar gigi haqq..
tapi asyik tak sempatlah..
dengan lupanya lain..

tapi sebab utamanya ialah..
haqq sangatlah kedekut kalau kita nak tengok gigi dia..
haqq akan tutup mulutnya,menjerit dan menepis tangan sesiapa sahaja..

kali ni baru dapat sebab haqq sedang tidur..
ni tidur yang jenis tak sedar kalau orang usik dia..
dah penat sangat la tu.. :P




abah dan mak berharap gigi haqq akan tumbuh dengan tanpa sebarang masalah gigi..
kami pun akan cuba elakkan memberi haqq makan jajan.. :P
insyaAllah ya haqq..

p/s : mama raina, macam haqq ni dah boleh ada berus gigi sendiri tak?

- mak haqq

4 ulasan:

Zaidah berkata...

firas dah ade 6 batang gigi...gosok aje giginyer ngan kain yang lembut dah memadai...

puterikurekure berkata...

alololo...tunggu gigi rabbit pulak kuar eh haqq. nanti leh geng khalish! hehe.

NURUL berkata...

dah boleh sgt ada berus sendiri tu si haqq kid. beli yg silicone dulu kang dah ok dah biasa beli yg berus gigi utk kanak2

abah dan mak haqq berkata...

kak zai,banyak nye gigi firas :)

kak intan,aah kak la kak..gigi khalish ada 2 macam haqq..tapi khalish yang tumbuh dulu.. :P

nurul,oh ok..nanti kid try carik..tq :)