Ahad, 14 November 2010

Hah,kan dah kantoi..!!

Assalammualaikum..

Isk isk isk..
mokcu dapat snap satu benda buruk yang Haqq suka buat depan orang..
aduhai bocah sorang ni.. :P

Korek hidung....!!!!

Haqq ni teruk la..
nanti orang cakap Haqq pengotor la sayang..
jangan buat lagi tau Haqq.. :)

Kan mak ada beritahu sebelum ni..
ada je perangai senonoh dan tak senonoh dia buat..
kadang-kadang terhibur juga hati melihat telatah anak ni.. :P

p/s : Haqq ni bukan boleh kira,nanti bila ada orang mulalah dia korek hidung tu.. :P

- mak haqq

5 ulasan:

Zaidah berkata...

besar nanti hidungnyer...hehehe

puterikurekure berkata...

haqq! behave tau!!!

hehe. dia discover satu benda baru la tu kid. takpe...lama2 dia tau la tu apa yang dia buat tu tak elok. kid kena slalu ingatkan dia eh.

abah dan mak haqq berkata...

kak zai : dah memang besar pun..hahahaha

kak intan : hiks..malu la haqq ni..wokeh mama khalish :)

Dayu berkata...

hahahahah
cute pe
budak2 buat takpe..kita tak bleh
budak buat nmpak comel
kita? tak senonoh sungguh!!

abah dan mak haqq berkata...

kak dayu,kalau kita buat depan orang ramai mmg la dicop pengor.. :P