Selasa, 16 November 2010

Selamat Hari Lahir Abah..!!

Assalammualaikum...

Hari ni merupakan hari lahir abah tau..
yang ke berapa tu..
ehem biarlah rahsia kot..
hahahahaha...

Alahai tak baiklah rahsiakan umur ni..
hari ini kan Haqq,16 November 2010 tau..
pada hari ini juga,abah telah genap 29 tahun.. :)

Yang tak seronoknya hari ni kan..
abah terpaksa bertugas malam sepanjang minggu ni..
kesian abah,malam raya pun kena jaga orang salah..

Nasib baik semalam mak dan abah sempat dating..
Haqq pula kena tinggal dengan mokcu dia..
hahahaha..padan muka Haqq.. :P

Ala tinggal pun tak lama..
tapi sempat juga menonton movie Unstoppable..
dah lama kita tak berdating macam ni kan abah.. :P

Terima kasih mokcu..
sebab tolong jagakan Haqq sekejap..
upah KFC dah settle kan? :P

Abah,kami iaitu mak dan Haqq la..
ingin mengucapkan Selamat Hari Lahir..
kami sentiasa doakan abah dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki,sihat tubuh badan serta memperoleh kejayaan di dunia dan akhirat..

Kami terlalu sayangkan abah tau..
lebih-lebih lagi mak ni..
hehehehe... :P


si botak cinta mati mak :)

p/s : mak tak beri abah hadiah pun sebab mak taktau nak bagi apa..boleh cadangkan tak? :P

- mak haqq

3 ulasan:

=MissRynn= berkata...

aku ada idea.. bg adik utk haq.:D

Zaidah berkata...

betul tu..bagi adik lagi untuk haqq....hehehe

abah dan mak haqq berkata...

hahahaha...
itu semua kena tunggu...!!!!!