Jumaat, 12 November 2010

Mesin Penghancur Makanan Yang Mesra Alam

Assalammualaikum..

Agak-agak lah kan..
mesin apa yang mak maksudkan tu ye?
huhuhuhu...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

GIGI..!!!

Masa ni cuma ada 5 batang je,sekarang sudah ada 6.. :)

p/s : bila dah banyak gigi ni,makin kerap la Haqq gigit orang :P

- mak haqq

4 ulasan:

Dayu berkata...

huhuhu..
jgn buat muka ganas gitu haqq
aunty seriau
lg2 mak awak kata awak tgh galak mengigit ni

*tomei je tayang gigi gitu

ain berkata...

pandaikan kak ti haqq ni buad memek muke...sume somel2..!!Hehhe...geram...!!

NURUL berkata...

sama lah mcm raina. gigi dah ada 8 batang so jd mangsa gigitan raina :)

abah dan mak haqq berkata...

kak dayu : tunggu la nanti si eisya buat macam tu..mau terkejut akak :P

ain : nanti lepas raya haji insyaAllah nak balik Lepar..meh la

nurul : wah raina dah ada 8 batang..jaga-jaga cik salmah :P