Selasa, 21 Disember 2010

Baru 2 Kali

Assalammualaikum..

Sebenarnya ini merupakan kali kedua Haqq bermain di playground..
kesian Haqq..
umur dah setahun baru 2 kali dapat main di playground..
itupun di dalam KFC Pontian..
hahahahaha...

Bukan apa..
kami memang sengaja tak nak bawa Haqq ke playground..
sebab kebanyakkan playground yang ada di Pontian ni..
macam kurang selamat je..

Mokngah,Mokcu dan Tokmak :)

Sedang berusaha naik ikut gelongsor tu..

Playground yang dah comot.. :P

Siap berlari lagi masa nak naik tangga ni..

Macam payah sangat je nak sampai ke gelongsor tu.. :P

Terjunlah kalau berani..!!


Tersengih lebar bila dah sampai bawah tu.. :P

Lain kali ya Haqq..
kita pergi playground yang besar di tepi laut tu..
kita tunggu kerja-kerja membaikpulih tu semua selesai..
kalau pergi sekarang banyak sangat habuk..

p/s : entri ini dah lama dalam draft baru sekarang nak publishkan..mood untuk berblogging ni agak sedang tenggelam timbul je.. :P

- mak haqq

8 ulasan:

susudalambotol berkata...

Umar dia gayat lagi turun gelongsor.

NURUL berkata...

kid, nampak muka haqq seronok bermain kan

erienz berkata...

antie erin nk ikut main boleh...

PuteriKureKure berkata...

pandai haqq main gelongsor! tambut haqq sebijik rambut khalish ok. hehe.

Nrfadlh berkata...

playground comot pun tp haqq happy je nampaknye. kalau dpt pi tpt yg besar cantik lg xtau la mcm mane mesti dia excited je kan.

Tanpa Nama berkata...

beli beli...last last ayam bawabalik umah...x habis..lalala

ps:knp rmbut saya serabut..

Dayu berkata...

gigi haq dah byk!!!

seronok dia eh dpt main panjat2, main terjun2..
mak makan dengan tenang

abah dan mak haqq berkata...

hidd : agaknya macam cepat sangat turun bawah tu yang gayat tu..

nurul : sangat seronok...!!tu nasib baik main sensorang kalau ada budak lain lagi la seronok agaknya.. :)

kak erin : meh la turun pontian ek.. :P

intan : tau takpa..cuma rambut haqq tak berapa nak lebat macam rambut khalish.. :)

fad : tu lah nak pergi yang besar punya tu tempatnya sedang renovate so kena tunggu la jawabnya..

mokngah : kau yang tak abis makan..wekk :P

kak dayu : tenang untuk sementara.semasa kami sedang menjamu selera dia dah berlari ke arah tangga..mau kering darah kami semua.. :P